Barnmässan !

Nu har jag ståt på min första mässa. Detta var en barnmässan som stod av stapel i Folkhälsans allaktivitetshallen huset i Mariehamn. Det var ett blandat gäng som stod å sålde där. Bla fanns d eko saker å kläder. Kläder som var hem sydda å fabrik sydda. Ja stod med min nya kollega å sålde saker. Hon hade en länge en wrap å ärtpåsar å en smart handuks turban för stressade mammor Jag stod där med neste, haklappar, napphållare å blöjpocketar. Här kommer bilder från idag som ja sålde. Å vissa saker finns till salu ännu. Napphållare 4,50 st Haklappar 5,00 st Neste två till salu

Kommentarer
Postat av: Sus

Fina saker!

Svar: Tack så mycket. Bara att vänta till nån marknad i sommar eller till lilla jul i dec 😜
Linda

2015-05-11 @ 08:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0